Sunday, November 3, 2013

Pretty nurses

Hej hej.

Nu har jag varit ledig i fyra dagar från praktiken, tillbaka imorgon igen. Läkemedelsberäkningen gick bra tror jag men vet om ett slarvfel... Jag skrev 16,000 mg istället för 16 g... Blir väldigt arg om jag måste göra en omtenta pga det lilla felet.

Nog om det! I fredags hälsade jag och Isabelle på Sofia som läser till läkare i Uppsala. Vi hade det hur bra som helst och drack en massa bubbel, åt sushi på en mysig restaurang och sen såg vi på en massa tjejfilmer och somnade på varandra i soffan^^

Igår var det halloweenfest hos Märta och Tony. Jag och Clara gick som zombiesjuksköterskor eller något i den stilen^^ Jag hade hur kul som helst och alla var så fina:)






Jag och David sov sen kvar hos dem och åt mysfrukost på morgonen:)

1 comment:

  1. Hört av min bästa väns mamma att om man gör ett enda fel på den tentan måste man göra om den, man måste ha alla rätt :/ Hoppas de ändrat på det! / Fanny

    ReplyDelete