Monday, October 7, 2013

Senaste tiden

Hej igen!

Sitter och försöker klura ut vad jag har haft för mig på senaste tiden förutom att ha varit i skolan. Men det är mycket skola och på helgerna gör jag mitt bästa för att vara social och samtidigt vila ut, hoppas jag lyckas:) Har lyckats vara ute och festat två helger i rad! Förbryllar mig själv! Försöker dessutom hålla mig måttligt nykter på lördagar för att klara av att dansa pole på söndagar. Puh, hårt liv ;)

I lördags var det sittning på Medicinska föreningen vid Karolinska med Ersta, KI, Sofiahemmet och några kadetter från Karlberg. Det var en jättetrevlig middag, bra underhållning och sedan dansade vi till sent på natten. Stapplade hem i mina klackar vid 4 på morgonen. Vi hade hur kul som helst och träffade mycket roligt folk, hade dock roligast med röda korset-människorna ;)

Jag har så fina klasskompisar :D

No comments:

Post a Comment